Stacja Wolnostojąca

Specyfikacja stacji ładowania samochodów

Panel przedni wykonany z wysokoudarowego poliwęglanu Wysokiej jakości gniazdo firmy Phoenix Contact Zabezpieczenie przepięciowe, nadprądowe, różnicowo-prądowe RCD typ A Układ ryglowania /odryglowania wtyku automatyczny oraz zdalny Układ przewietrzania / grzania stacji, w zależności od monitorowanej temperatury Architektura otwarta umożliwia, za dodatkową opłatą dostosowanie urządzenia do potrzeb nabywcy, w tym montaż dodatkowych czujników, urządzeń czy adaptację oprogramowania

Wersja bez wyświetlacza

Prosta obsługa Urządzenie samo wykrywa podłączenie auta, dlatego nie są potrzebne żadne dodatkowe przyciski w celu uruchomienia ładowania Menu opisowe na front panelu w postaci piktogramów Informacja o statusie ładowarki za pomocą kolorowego podświetlenia wokół gniazda ładowania Po zakończeniu ładowania, rygiel odblokuje automatycznie wtyk Pomiar zanieczyszczeń powietrza PM2,5 oraz PM10 – opcjonalnie

Urządzenia z modułem komunikacji GPRS umożliwiają wizualizację:

Statusu stacji EV na mapie w formie pinezki:
ładuje | wolny | awaria
Czasu ładowania od podłączenia samochodu Dostępnej maksymalnej mocy ładowania W opcji: zanieczyszczenia powietrza w danym miejscu

Funkcje online z poziomu administratora

Możliwość włączenia /wyłączenia stacji EV zdalnie Zdalny monitoring parametrów ładowania w czasie rzeczywistym (moc, napięcie, prąd) Całkowita energia pobrana w danym czasie Ilość cykli ładowania Monitoring zużycia gniazda ładowania Automatyczna zmiana prądu ładowania stacji EV pracujących w grupach w zależności od obciążenia sieci energetycznej Możliwość ustawienia prądu ładowania dla każdej ze stacji EV oddzielnie Suma pobranych opłat za ładowanie w danym okresie czasu - opcja